Klachtenprocedure

Welkom bij de klachtenprocedure.

In mijn begeleiding streef ik ernaar om mijn cliënten de best mogelijke behandeling te bieden.

Als je niet tevreden bent of een klacht hebt, laat het me dan alsjeblieft weten. Ik neem graag de tijd om samen te zoeken naar een manier het probleem op te lossen. Je feedback helpt en ik neem het serieus.

Wil je de klacht liever indienen bij mijn beroepsvereniging, het NIP (Nederlands Instituut voor Psychologen), dan kan dat met dit formulier. Een externe, onpartijdige klachtenfunctionaris van Klacht&Company wordt dan betrokken bij het oplossen van het probleem. Je kunt het ingevulde formulier sturen naar nip@klachtencompany.nl. De klachtenfunctionaris neemt contact met je op.

Het geschreven woord

  • Onderweg
    ‘Je kan van mij niet verwachten dat ik elke avond met je op de bank ga zitten.’ Hij zit wijdbeens. Zijn armen gekruist voor zijn borst. Zij zit ineengedoken in…
  • Zin
    “Wat heeft het voor zin om terug te kijken? Het is zoals het is. Ik ben wie ik ben”. Zijn stem klinkt scherp. Met zijn armen over elkaar ziet hij…
  • Leegte
    Ze heeft lang geaarzeld of ze zou komen. Een echte vraag heeft ze eigenlijk niet. Het gaat best goed. Haar leven aardig op de rit. Echt leuk werk. Een fijne…